Консультація (молодша, середня група) на тему: Навчіть дітей слухати музику

Цокає годинник – це музика! Щебечуть птахи за вікном – це музика! Бурульки тануть за вікном – і це музика! А якщо в парку по доріжці ми йдемо, дерева шумлять, осіннє листя під ногами шарудять – все це музика! Слухайте з дитиною дитячу музику, яскраву по виконанню і коротку по тривалості.

Тоді дитина запам'ятовує, дізнається, проявляє інтерес. Це може бути тридцятисекундний фрагмент з класичної музики, музичні казки, просто дитячі пісеньки. А якщо в дитячій пісеньці прості і повторювані слова, дитина починає підспівувати. У слуханні музики важлива зображальність і доступність для розуміння (наприклад, п'єса Зайчик – уривчасте звучання, високі звуки, швидка і легка мелодія, а п'єса Ведмедик – низькі звуки, грізні, кроки важкі). Все це необхідно, щоб дитина зміг почерпнути образи для своєї творчості.

Граючи вдома, попросіть дитину придумати і заспівати колискову для ляльки або зобразити плясовую для Ведмедика . І дитина, зі своїм невеликим музичним досвідом, впорається із завданням, тому що має слушательский багаж: він слухає як мама співає для нього спокійне колискову пісеньку або танцює, весело притоптывая і прихлопуючи. Відвідуйте з дитиною концертні зали, дитячі вистави. Це свято для дитини. Перед початком поговоріть про зміст, а після перегляду поділіться враженнями.

Батькам пропонуються поради, як ненав'язливо залучити дитину в процес слухання музики, вчити відгукуватися на неї, висловлювати дитячі емоції.... Консультація корисна для батьків, особливо молодшого і старшого долшкольного віку. Не йуказывается скільки потрібно слухати музику, коли і яку.

Також корисна для вихователів.... «Краса в музиці полягає не в накопиченні ефектів і гармонійних курйозів, а в простоті і природності.»(Петро Ілліч Чайковський)....

Схожі статті: